Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. (Załącznik nr 2) Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

    3.Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Selfier Sp. z o. o.

Ul. Rynek 2

37-700 Przemyśl

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (Załącznik nr 1) i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Selfier Sp. z o. o.

Ul. Rynek 2

37-700 Przemyśl

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Dodano do koszyka